אוטוקראוון למכירה

שני עשורים עברו מאז שאל תרבות הטיולים בארץ,  הוחדרה הלינה בצימרים. עד אז כל מי שיצא לטייל הזמין חדר בבית מלון. יקר? לא רק. אחר אפשר לומר. יש הבדל בין טיול ולינה בבית מלון או בצימר ובוודאי שיש הבדל בין לינה באוטוקראוון שזה הטרנד הכי גדול היום בכל מה שקשור לטיולים בארץ.

אפשר לומר כי המרחק בין לינה בצימר לבין לינה באוטוקראוון הוא קצר מאוד. גם בצימר לעתים מצטופפת כל המשפחה בחדר, מה שסלל את הדרך ללינה באוטוקראוון עם תפיסה חדשה של מושג טיולים וגיבוש. זה באמת הטופ של החוויה המשפחתית שכל אחד יכול לאחל לעצמו.

העובדה שלא תלויים בשום מקום לינה, מייצרת את אותו חופש שרוצים להשיג. זוהי תחושה של נעשה מה שאנחנו רוצים מתי ואיפה שאנחנו רוצים. ככה זה עובד.

לטובת ההרגשה הזו יש היום סוגים שונים של אוטוקראוון למכירה עם כל השכלולים שאתם יכולים רק להעלות בדעתכם לטיול הכי מפנק במינימום השקעה כלכלית. חסכוני, בוודאי. כיפי? הכי כיפי!

זיכרונות מטיול הקרוואן שלנו

החיים שלנו מורכבים מפיסות זיכרונות. לטיולים יש חלק גדול בזה. בכל משפחה יש את אחראי הטיולים אשר מחליט לאן יוצאים בחופש הבא, באיזה מסלול נעבור. איזה נהרות נפגוש ואיזה צמתים ואיפה נלון.

אז זהו שבטיול עם אוטוקראוון צריך רק לבחור את המסלול, לוודא שיש חנייה לקרוואנים במקום ויוצאים לדרך. מכיוון שצורת הטיול הזו הפכה כל כך פופולרית, יש היום המון מקומות מאוד מסודרים למטיילים עם קרוואנים. מקום מיוחד שלידו אפשר לעשות על האש, פיסות דשא להתרווח. מקומות שיש בהם שולחנות וספסלים, נדנדות ופינות משחק לילדים וגם שירותים ומקלחות.

גם אתם יכולים להיות חלק מתרבות הטיולים של הקרוואנים, מצאו איזה אוטוקראוון למכירה ואתם כבר בדרך…

לא תלויים באף אחד

את תחושת החופש הכי גדולה מקבלים כל המטיילים בקרוואנים מעצם העניין שהם יכולים לנהל את הזמן שלהם, איך שהם רוצים. הם לא תלויים בשום מטבח או רום סרוויס של בית מלון וגם לא צימר. הם מחליטים מתי הם מטיילים, מתי הם ישנים ומה ואיפה הם אוכלים. בכל אוטוקראוון למכירה יש גם מטבחון עם כיריים שאפשר לבשל בהם מה שרוצים. זה בית נייד לכל דבר ועניין ובעיקר לטיולים בחיק הטבע. לדוגמה אם אתם רוצים לצאת לטייל בצפון, תוכלו לחנות באחד משני החניונים הסמוכים זה לזה, חניון הגן הלאומי מעיין חרוד, וחניון גן השלושה (הסחנה). בשני החניונים יש חיבור לחשמל ובסחנה יש גם חיבור למים. שני המקומות הללו יכולים למלא לכם יום שלם. תוכלו לבחור גם לטייל אל מרומי הר הגלבוע. לתשומת לבכם זהו מסלול יחסית קשה וכדאי לשקול זאת.

ממשיכים צפונה

את היום השני תוכלו להקדיש לכנרת ולסביבה שלה. המשכיו צפונה והגיעו לחניון של הגן הלאומי כוכב הירדן. יש שם מבצע צלבני ותצפית מדהימה אל הירדן והרי גלעד. במקום יש כמה מסלולי טיול מהנים מאוד. את החלק השני של היום תוכלו להקדיש לאתר חמת גדר וגם בו יש חניון מסודר.  תוכלו מכאן להמשיך לרמת הגולן בחלק הצפוני והירוק שלה. במקום יש שני חניונים נהדרים אחד בעין זיוון ולא רחוק משם אביטל. החניון באלרום קרוב לאתר ההנחה של גדוד 77. 

תוכלו להמשיך מכאן לחניון אשר בחורשת טל, אחד החניונים הכי מסודרים בארץ. ממנו אפשר לצאת להרבה טיולים רגליים. חניון קיבוץ דפנה גם הוא מומלץ וממנו אפשר בקלות לצאת לטיול לנחל דן ועוד נחלים באזור. בגליל העליון תוכלו לטייל בנחל עמוד ובשמורה הסמוכה יש חניון קרוואנים  עם תשתיות כמו תאי טעינה לפלפונים, ברזיות מים ותאורה סולארית. אבל אין בו חיבור לחשמל ולמים. הוא נמצא בלבה של שמורת טבע וקרוב לשביל ישראל. 

אבל נדמה שהחוויה האמתית בטיול קרוואנים לא קשורה לנוף אלא למיקום שלכם ביחס אליו. אין ספק שאתם הופכים להיות חלק מהחוויה של הטיול. טיול עם אוטוקראוון הוא טיול עומק מכל הבחינות. הוא גם מקרב אתכם לכל מי שנמצא אתכם בטיול והוא גם מאפשר לכם להרגיש ולחוות את הטבע במלוא עוצמתו. זוהי חוויה אדירה מאין כמוה. 

חפשו עוד היום אוטוקראוון למכירה ותתחילו ליהנות.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה